SEO overblik

Med Søgetermanalysen i PathShaper kan I se hvilke ord og termer kunderne finder jeres side på, og hvad de betyder for jeres omsætning.

Det er vigtigt, at have et overblik over, hvor en hjemmesides forretning kommer fra - både når det gælder betalte og organiske placeringer på søgemaskinerne. Ofte har I ikke blot synlighed på et ord eller en term, men derimod gode placeringer på et stort antal long tail-termer.

PathShaper har derfor stor fokus på, at give indsigt i hvilke søgeord der er vigtige for forretningen. Det er muligt at:

  • Se, hvor meget trafik der kommer ind på de respektive ord og termer, og om de besøgende ender med at blive til kunder.
  • Se hvilke ord og termer, der er de centrale for jeres forretning, så I kan optimere specifikke landingspages og se de enkelte siders præstationer inden for SEO.
  • Har I flere sites, f.eks. forskellige sprogversioner, eller til forskellige målgrupper, kan I få et overblik over alle sites på én gang i PathShaper - På den måde kan I få et overblik over hvilke ord og termer, der er vigtige for hele forretningen, og hvilke der er vigtige for de forskellige dele af den.

Kontakt

Tag et møde med os, hvor vi snakker om fordelene din virksomhed kan have af at implementere PathShaper.